Mandat

Dostałam mandat. Za przekroczenie prędkosci. Mój pierwszy mandat na Cyprze. Mój pierwszy mandat w życiu.
 
Zabawny fakt – ukarana zostałam na autostradzie, gdzie ograniczenie wynosiło 80 km/godz. Gdybym jechała 100km/na godz policja by mnie nie zatrzymała. Ile jechałam? „Suszarka” pokazała 101 km/godz....  :D


 

Jak wyglądała kontrola? Mnie poprosili jedynie o prawo jazdy, ponieważ samochód zarejstrowany jest na A. i wszelkie road tax i inne MOT mogą sobie sprawdzić w systemie. Ja posiadam tylko polskie prawko, ale jest ono akceptowane w całej UE. Nie stanowi to żadnego problemu, że na wyspie jeździ się w odwrotnym kierunku. Pan policjant miał jednka problem z rozróżnieniem peselu od nr. prawa jazdy.

Zostałam ukarana kwotą 21E bez żadnych punktów karnych (na Cyprze limit punktów na rok to 12), czyli tragedii nie ma. Ale nadal mnie smieszy, że gdybym jechała tylko odrobinkę wolniej, to w ogóle nie zwróciliby na mnie uwagi.



 

8 komentarzy:

  1. Moje gratulacje :-D Przeszłas chyba rodzaj motoryzacyjnej inicjacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez to odbieram - inicjacja na pirata drogowego lol

      Usuń
  2. ops
    1. autostrada is 80km/??? :D :D
    2. 21e to jeszcze przelknac mozna ;)

    w UAE najnizsza kara za przekroczenie predkosci to...600 pln (!!!!!!) punkty karne sa olbrzymie, za predkosc mozna dostac i 10 ppt plus konfiskata samochodu na miesiac.

    ufff, dobrze, ze ja powoli jezdze ;;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie na autostradzie mozna jechac 100, ale w niewielkich odleglosciach od rond i zjazdow jest ograniczenie do 80 i wlasnie tam mnie przylapali...

      Usuń
  3. Nie pędź tak dziewczyno! Boję się o Ciebie. Całuski MA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno mówi się, że każdy kierowca kiedyś musi dostać mandat. No i także mi się to przytrafiło. Przekroczyłam prędkość no i jestem za to odpowiedzialna. Następnie weszłam na https://zaplacmandat.pl/ i po prostu ten mandat opłaciłam :) Nic strasznego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger