Chodź, postrzelamy sobie!

Macie czasem ochotę chwycić za broń i strzelać do wszstkiego, co się rusza?!
Jeżeli tak, to możecie smiało dać upust swoim emocjom na strzelnicy sportowej:)
Pierwszy raz miałam broń w ręku całkiem niedawno, ale przyznam szczerze, że bardzo spodobało mi się ten sposób na spędzanie wolnego czasu i odstresowanie.
 Limassol Shooting Club znajduje się nieopodal Armenochori , kilkanascie minut jazdy samochodem w głąb lądu, pomiędzy pagórkami. Nie jestem specem, więc nie znam się dokłanie na terminologii, ale teren tego przybytku jest bardzo rozległy, a miejsc do strzelania wiele i o różnorakiej specyfice. Można strzelać do tarczy, ale my zdecydowalismy się na wyższy level, czyli strzelanie do latających talerzyków.
 
Po drodze do strzelnicy
 
 
 
Moje początki były trochę pokraczne. Zaskoczyła mnie waga strzelby, ciężko było mi ją utzymać, a co dopiero poprawnie celować. Ale po kilku nieudanych próbach  udało mi się ustrzelić kilka talerzy.  Jak na pierwszy raz byłam bardzo zadowolona ze swoich wyników, praktyka czyni mistrza, więc mam nadziję na kolejna sesje niebawem. A. jest zaskoczony, że taka męska rozrywka przypadła mi do gustu;)
 
 
Na tle tego pagórka latały pomarańczowe talerze
 
Wyporzyczenie strzelby na miejscu to koszt 10E, a paczka nabojów 7E. Natomiast wrażenia oraz siniaki po odrzucie podczas wystrzału są bezcenne:)
 
 
Pełne skupienie i.. pifpaf!


Jeżeli jestescie w Limassol i macie ochotę spędzić kilka godzin na czyms innym niz pływanie, opalanie lub wcinanie suvlaków, to polecam wybrać się na strzelnicę.

 

Limassol Shooting Club
Armenochori - Limassol
Tel: +357 25313580
P.O. Box: 61, ARMENOCHORI , CY 4523 Limassol - Cyprus
E-MAIL :
limassolshootingclub@cytanet.com.cy
Web page : http://www.shootingclub.org/index.php

5 komentarzy:

  1. Pocisk i pomalowane paznokcie - Miss Agent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś na obozie strzelaliśmy z wiatrówki i colta, nawet nieźle mi szło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie!
      Ja nabralam ochoty na wiecej strzelania:)

      Usuń
  3. Faktycznie ciekawe zajęcie ;p i muszę się zgodzić, że zdjęcie z pomalowanymi paznokciami i pociskiem najlepsze!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger