TOP 3 w lutym

Luty by dla mnie miesiącem pełnym emocji, pozytywnych i negatywnych... Dziś krótkie podsumowanie z trzema rzeczami, którę chce Wam szczególnie polecić.

NAJLEPSZY FILM: Jack Strong - film o Ryszardzie Kuklińskim, który miałam okazję zobaczyć w kinie podczas wizyty w Polsce. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, akcja jest wartka, cały czas trzyma w napięciu, pomimo skomplikowanej historii łatwo się we wszytkim połapać. Dodatkowo uważam, że Marcin Dorociński świetnie spisał się w głównej roli. Mój stosunek do osoby pułkownika Kuklińskiego jest raczej obojętny, ale sam film zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie.



NAJLEPSZA PIOSENKA: Flawless - Beyonce - pewnie wszyscy macie już po dziurki w nosie najnowszej płyty Beyonce, ale nie da się ukryć, że królowała ona u mnie w ostatnim miesiącu. Szczególnie przypadł mi do gustu klip Flawless,którego nota bene strasznie się naszukałam, ponieważ Youtube z jakiś dziwnych przyczyn przestał go wyświetlać. Podoba mi się ta zadziorna wersja B. Macie swoją ulubioną piosenkę z tej płyty?

NAJLEPSZY ZAKUP: szalik w panterkę H&M - od kilku lat marzył mi się taki dodatek! Uwielbiam centki, zwłaszcza kiedy pojawiają sie jako akcent np na butach, pasku czy torebce. Jak już wielokrotnie się żaliłam, na Cyprze nie ma H&M, dlatego zawsze będąc w PL ten sklep to mój faworyt. Z tego co pamiętam szalik kosztował 22zł i pochodzi z obecnej kolekcji. Uwielbiam go, ponieważ idealnie podkręca każdy codzienny outfit, pasuje do wszystkiego i sprawdzi się nie tylko na wiosnę, ale również w lecie :) mrrrrrau


Jacy byli Wasi ulubieńcy lutego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger