Tyle radosci z książkowych nowosci!

Szczerze mówiąc ani zakupy kosmetyczne, ani nowe ciuch ani nawet torebki nie wywołują u mnie takiej radochy jak książki.  Przeczytałam wszystko co miałam w zasięgu ręki i musiałam złozyć zamówienie na nowe pozycje z Polski. Może spytacie, dlaczego nie czytam książek po angielsku – czytanie to dla mnie relaks, nie lubię czytać po angielsku,  poza tym na codzień nie mam kontaktu z jezykiem poskim, więc godzinka w srodku dnia z książką to dla mnie miła odskocznia.

Standardowo już od kilku lat zamawiam książki z Merlin.pl. Prawdopodobnie nie jest to najtańsza księgarnia internetowa, ale nie mam w tej dziedzinie większego rozeznania, a oni bez problemu wysyłają zamówienia na Cypr.

 Czym kieruję się podczas kupowiania książek? Ich gruboscią, haha! Tym razem postanowiłam zamówić najnowszą pozycję Khaleda Hosseini „I góry odpowiedziały echem”, ponieważ jego  „Tysiąc wspaniałych słońc” to jedna z książek, której nigdy nie zapomnę. Poza tym zdecydowałam się na „Honor” tureckiej pisarki Elif Shafak , jej twórczosc jest bardzo popularna, a ja nie miałam z nią jeszcze stycznosci. Trzecią książka, na którą chyba najbardziej czekałam jest pierwszy tom sagi „Piesni lodu i Ognia”. Po oglądnięciu serialu mam totalną zajawkę na „Grę o tron”! Nie jestem wielką fanką fantasy, ale jest cos niesamowitego i wciągającego w historii pisanej przez G.R.R Martina.

 A Wy gdzie robicie zakupy książkowe? Jakie nowosci polecacie? Poszukuję rekomendacji na kolejne zamówienie!:)

14 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Hosseini napisał nową książkę :D Zaraz sprawdzę o czym jest. Polecam "Chłopca z latawcem" tego samego autora jeśli nie czytałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiazki nie czytalam, widzialam tylko film, tez piekna historia!

      Usuń
  2. Najczęściej kupuję w Matrasie, aczkolwiek jak nie mam wyboru to Merlin może być ... ;)
    Mimo wszystko nie kupuję za wiele książek w rodzimym języku, coraz częściej się przekonuję, że lubię czytać książki anglojęzyczne. Choć z drugiej strony wiele zależy od tematu i samej lektury.
    Jedno za to jest pewne, dla mnie liczy się tradycyjna forma. Nie lubię i nie doceniam czytnika który lezy porzucony od miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze zajrzec do Matrasu.
      Ja probowalam czytac ebooki na Ipadzie, ale tez mi taka forma zupelnie nie pasuje.... Nie ma to jak prawdziwy papier, nawet jesli wazy ponad pol kilo:)

      Usuń
    2. Zajrzyj :) może akurat coś Cię tam zainteresuje. Co prawda ja teraz odbieram paczki z Polski, ale muszę zgłębić temat czy wysyłają za granicę i ile sobie liczą za przesyłkę. Matras lubię i mam sentyment bo jeszcze mieszkając w PL lubiłam ich księgarnie. Mają często dużo dobrych promocji i okazji cenowych.

      Usuń
  3. A ja teraz kupuję głównie książki do nauki. Zamawiam często w wydawnictwach, choć jak się okazuje, tam niekoniecznie jest najtaniej. Ale przy okazji zapoznaję się z resztą oferty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszac magisterke zamawialam troche literatury fachowej, ktora byla niezkiemsko droga, wiec znam ten bol....

      Usuń
  4. Ja ostatnio kupuję prawie tylko i wyłącznie na bonito.pl - odbiór mam niedaleko w księgarni, a promocje mają zacne. Zamówiłam tak osttanio ok. 10 książek, część o bieganiu, część to najnowsza polska belerystyka czyli np. Morfina Twardocha (cudna!) i książki Bator.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przegladne ta stronke, dzieki!
      Dawno nie czytalam polskiej literatury...

      Usuń
  5. Mówisz,że z Merlin.pl wysyłają na Cypr :D Chyba złoże zamówienie:)Już wszystko przeczytałam co mam w domu,i to po kilka razy :P Nie ma to jak jesienny wieczór,z książką i herbatką:)

    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa powiedź mi jeszcze kochana długo szła przesyłka,i czy dużo wynosi na Cypr?Bo wiem ,że czasami naciągają;)

      Usuń
    2. Paczka szla 2 tyg, czyli standardowo jak ida z PL na Cypr;)
      A cena przesylki wysoka, tzn 10zl od ksiazki plus cos tam jeszcze , ale generalnie drogo:/

      Usuń
    3. Powinnysmy sie spotkac i wymienic ksiazkami!:)

      Usuń
  6. Super strona! Dodaję do ulubionych?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger