Powrót do korzeni

Szukając ostato nowych piosenek, które mogłyby wzbogacić moją codzienną playliste, poczułam ogromne rozczarowanie nowosciami rynku muzycznego. Nie wiem o co chodzi, ale nic mi się nie podoba. Nie słucham radia, nie oglądam za bardzo muzycznych stacji tv, także jestem dosyć do tyłu z bieżącymi hitami. Ale przesłuchałam co ostatnio króluje na listach przebojów i poza HOLY GRAIL nic mojego serca nie podbiło...

Zaczęłam szperać w starych piosenkach z nurtu soul, r&b i jestem totalnie zauroczona. Są to dobrze znane mi kawałki, ale odkryte na nowo:) Podrzucam Wam kilku moich niekwestionowanych faworytów:

MARVIN GAYE



ARETHA FRANKLIN





BILL WITHERS



BEN E. KING



Lubicie taką nutkę?
Czego ostatnio słuchacie?

5 komentarzy:

  1. niektóre z nich znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma opcji "like". :) Lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super też je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie jestem na bieżąco. W radiu puszczają jakiś chłam, a to co godnego uwagi przemyka cichaczem. Ale ostatnio wkręciłam się w tego gościa i wykonania na żywo. Chet Faker. Genialny.
    http://www.youtube.com/watch?v=J1oe8HJkemA

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger