Life is but a Dream


Beyonce to zdecydowanie moja ulubiona piosenkarka. Podziwiam jej talent, jej głos, taniec, wygląd,całokształt, który tworzy divę idealną. Fanką Queen B jestem od samego początku, pierwszą płytę, a w zasadzie kasetę (!) Destiny’s Child znam na pamięć, drugą zresztą też ;) Najlepsze chwile mojej młodosci kojarzą mi się z „Crazy in Love”, „Baby Boy”, najpiękniejsze momenty miłosci z „Helo”....  Dlatego też nie mogłam się doczekać , by oglądnąć film na temat życia pani Carter.  Wreszcie w weekend udało mi się zobaczyć Life Is But A Dream.






Life Is But A Dream to telewizyjny film autobiograficzny, wyreżyserowany i wyprodukowany przez Beyoncé. Film miał swoją premierę 16 lutego 2013 r. w HBO. Nagrania wykorzystane w tej produkcji łączą profesjonalne jak i prywatne video piosenkarki (które kręciła kamerą laptopa).


 Film pokazuje prywatne życie B,  jej małżeństwo z Jay-Z, jej poronienie, ciążę oraz narodziny córki Blue Ivy, jak również problemy życia profesjonalnego międzynarodowej gwiazdy po rozstaniu z managerem, czyli jej ojcem.  Beyonce stara się pokazać w autobiografii codzienną walkę z rzeczywistoscią, z presją fanów, z byciem profesjonalistą w każym calu, jak również wrażliwą artystką. Koncerty, nagrania, próby przeplatane są prywatnymi, często archiwalnymi nagraniami.




Ja jestem strasznym mięczakiem i nie raz wzruszyłam się na Life Is But A Dream... Beyonce nie tylko przepięknie spiewa, ale też bardzo pięknie i mądrze się wypowiada. Jej życie może wydawać się istną bajką, ale jak każdy boryka się z mniejszymi bądź większymi problemami. Dodatkowo ujęło mnie w jaki sposób wyraża swoją miłosc do Jaya, którego przede wszystkim uważa za najlepszego przyjaciela.

 Film można obejrzeć online, a TUTAJ zobaczycie trailer.
 

Mnie Life Is But A Deam bardzo, bardzo się podobał i polecam nie tylko fanom B!

 

Lubicie dokumenty o życiu gwiazd?


 

3 komentarze:

  1. Ja też jak będę miała chwilkę to muszę obejrzeć, z tego co piszesz warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam ten film (byl niedawno pokazywany w angielskiej telewizji). Naprawde warto obejrzec. Bardzo wzruszajacy i prywatny, pokazujacy zycie gwiazdy z jej punktu widzenia. Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger