Jesienny tag

Oficjalnie na Cyprze mamy JESIEŃ. Generalnie nieprzepadam za tą porą roku, na wyspie jesień i zimna zlewają się w jedno i jest to raczej tak zwana pora deszczowa. Więcej rzeczy w jesieni nie lubię, ale nie ma takiego taga ;)


     1.       Ulubiony produkt do ust na jesień?
                     Najbardziej lubię naturalne pomadki ochronne, super są te z Apivity.

2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
    Moim faworytem na ten sezon jest brązowo-szary lakier od Maybelline – pisałam o nim TUTAJ

3. Ulubiony jesienny napój?
W Polsce uwielbiałam pić grzane wino i piwo. Na Cyprze takie trunki nie są znane.... więc pozostaje mi herbata z cytryną i sokiem malinowym (mam nadzieję zdobyć nalewkę malinową co by lepiej rozgrzewała;))

4. Ulubiony jesienny zapach/świeca/ perfumy?
W zeszłym roku w Ikea świece o zapachu żurawinowym i czekoladowym, zdecydowanie żurawinka wygrywa!
Odkryłam też piękne perfumy DSQUARED2 She Wood – ciepły, otulający i bardzo unikalny zapach.

5. Ulubiony szal,chusta etc?

 W zeszłym roku kupiłam ogromny, milutki szal w jednym z małych sklepików z ciuchami tuż koło mojej pracy. Noszę go praktycznie do wszystkiego, zwłaszcza opatulam się nim w biurze, gdzie w okresie jesieni/zimy zawsze jest strasznie zimno....

6. Ulubiona zmiana w przyrodzie (na Cyprze) ?

 Przyroda na Cyprze , a przynajmniej w Limassol wcale się nie zmienia. Niestety liście palmowe nie zmieniają koloru na żółty czy czerwony;) Woda w morzu jest ciemniejsza! Jeśli chodzi o pogodę to teraz jest tak:

 


Październik jest zazwyczaj deszczowy, listopad mniej, można nawet pokusic się o pływanie w morzu ( w końcu podobna pogoda w Polsce nad Bałtykiem panuje przez całe lato;))

7. Ulubiony horror ,film o duchach, film na Halloween?
 Kiedyś uwielbiałam oglądać horrory, teraz już chyba z tego gatunku wyrosłam.

8. Ulubiony jesienny owoc/potrawa (na Cyprze)?
 W tym momencie mamy najwieksze urodzaj winogron. Są takie słodkie, pychota!
W Polsce jesień zawsze kojarzyła mi się z jabłkami, gruszkami, śliwkami z ogrodu babci.

9. Za co przebrałabyś się na Halloween?
 Za grecką boginię.


źródło - www.maskowybal.pl


10. Co najbardziej lubisz w jesieni (na Cyprze) ?
 Lubię to, że można odpocząć trochę od upałów.
Mogę wreszcie jeść zupy. Lubię jak pada, a najbardziej jak są burze z piorunami! A ja wtedy mogę bezkarnie wylegiwać się pod kocykiem na kanapie.



Dziękuję Kamie za zatagowanie i zapraszam wszystkich do odpowiedzi na pytania w komentarzach albo postach.

17 komentarzy:

  1. Takiej jesieni jak u Ciebie to tylko pozazdrościć ;) U mnie nad morzem w czasie wakacji rzadko kiedy jest taka temperatura :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w atenach jesien rozpoznawałam tylko po tym,ze robiła sie ciut chłodniej ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Eee tam , nie ma czego zazdroscic, ja tesknie za prawdziwa zima!

      Usuń
  4. Normalnie Nicosia zazdrości pogody Limassol:)U mnie temperatura wzrasta;/Znowu ma byc 32,31 stopni;/Ehhh...Ja chcę już nosic swetry bu...Kochana a co do winogron,polecam Ci zrobic z liści winogron takie mini gołąbki:)Ale bez sosu tylko je zapiec,i takie troszkę chrupkie są,ale z jogurtem greckim mmm pychota:)No taka ciekawostka:) Buziaczek :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no ja juz w nocy zmarzlam spiac tylko pod przescieradlem.... Chetnie bym zrobila takie golabki, tylko co do srodka? Dawaj slonce wiecej ciekawych przepisow:*

      Usuń
    2. Ja to bym dopiero była sopelek po nocy gdy za oknem ciut ponad 0 na termometrze, coś koło 4 stopni...Zimno, co chwilę pada, wieje strasznie i nawet człowiek z pięknych kolorowych liści się nie cieszy...Jak ja Wam zazdroszczę takich temperatur. Ja jestem ciepłolubne stworzenie i wiecznie marznę :D A gołąbeczko takie to też bym zjadła :)

      Usuń
    3. Aga na zewnatrz jest cieplej niz w mieszkaniu..., tu nie ma centralnego i trzeba sie klima dogrzewac, ja tez jestem cieplolubna ale akurat zima tutaj to dla mnie meczarnia wole Polska ze sniegiem!

      Usuń
    4. Zamień się :D
      Narzekam bo w sobotę zmokłam i chodzę smarkata :(

      Usuń
  5. Ja też zostałam otagowana i zaglądam z ciekawości kogo kama otagowała jeszcze:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W marcu tego roku miałam okazje poznac Limassol ;) Pieknie słonce grzało,pomarańcze na drzewach rosną jak u nas jabłka ;) cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu jest jeszcze chlodnawo:) pomaranczy u nas pod dostatkiem juz od grudnia.

      Usuń
  7. nawet nie wyobrazasz sobie, jak zazdroszcze Ci tego Cypru, pogdy... ale pierwszy raz czytam, że ktoś lubi patrzeć na burzę z piorunami ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger