Ile "warta" jest Twoja twarz?!

TAG: 'Ile warta jest moja twarz', chodzi o pokazanie kosmetyków do codziennego makijażu, bez pielęgnacji.

Moja twarz jest bezcenna:)
Ale podpatrzyłam tag u Agnieszki i Magdy i oto co obecnie stosuję na moją buzię każdego poranka:
  1. Puder - Vichy Dermablend kupiony w PL za 65zł , czyli około 15 euro,  na promocji w SuperPharmie (służy mi już ponad rok i końca nie widać:))
  2. Podkład - Bourjois Healthl Mix - cypryjska cena 18 euro
  3. Maskara - Bourjois Volume Fast & Perfect - 16 euro, używam od niedawna, ale zakochałam się w tym tuszu!
  4. Paletka do brwi - Gosh - 15 euro
  5. Błyszczyk - Maybelline Shine Sensation, 6 euro


Razem wyszło dokładnie 70 euro. Ceny kosmetyków na Cyprze są odpowiednio wyższe od cen polskich.... jednak jak już kiedyś pisałam ja przestałam przeliczać . Czasem dorzucam jeszcze cień lub kreskę na oku, ale ostatnio mam mega lenia i mój makijaż opiera się na powyższym zestawie.

Zapraszam wszystkich do zabawy, pokażcie ile "pieniędzy" codziennie nakładacie na swoją twarz!

15 komentarzy:

  1. Chyba skusze sie na ten podklad, zobaczymy :)
    Narazie Under 20 w zupelnosci mi wystarcza no i cena 17 zlotych :)
    24 lece do Polski, dzisiaj najprawdopodobniej bukuje bilet :) Napisz do mnie na maila co u was? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podklad to moj ulubieniec odkad wyszedl na rynek:)
      A o under20 ostatnio wiele dobrego czytalam, pewnie kupie w PL.
      Zazdroszcze Ci, ja polece dopiero w grudniu...

      Usuń
  2. noo w gr ceny kosmetykow tez powalaja! np głupi maybelline, ktory u nas do najwyzszej polki nie należy, a w gr po przeliczeniu na zł wychodzi całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie! Nie ma to jak polskie ceny i polskie kosmetyki:)

      Usuń
  3. No widzę, że u nas nie jest tak źle, chociaż coś na plus :)
    Fajny jest ten puder Dermablend, tez już jakiś czas używam i tego nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ceny kosmetykow w PL sa bardzo niskie, no ale z drugiej strony to tak na prawde liczy sie stosunek cen do zarobkow....

      Usuń
    2. No dokładnie o to chodzi...

      Usuń
  4. Fajny tag chyba tez sie na niego skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten podkład:D a jak kochana ten puder?on matuję?fajny jakiś?:)Fajny tag już go kiedyś widziałam:)Też taki chyba niedługo zrobię:)

    Buziaczek;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest swietny, matuje, jest transparentny no i chyba nigdy sie nie skonczy :)
      Czekam na posta z tagiem !

      Usuń
  6. Hej, tez zrobiłam ten TAG, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Regularnie czytam blogi takiej treści jak Twój :) Podoba mi się tu :)
    Zapraszam Cię więc do siebie, na pewno znajdziesz coś dla siebie:)
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Rybryczka obserwowanych czeka na Ciebie :)
    Pozdrowienia :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. w koncu musze kupic podklad Healthy Mix! Bardzo popularny i lubiany, a ja jeszcze go nie sprobowalam. Przejrzalam pobieznie Twojego bloga i zostaje tu na stale :). Napisz prosze cos o Bulgarii! Moja najlepsza przyjaciolka stamtad jest, ale nie wiele o tym mowi bo zyjemy "na bierzaco", a bardzo bym chciala poczytac cos w jezyku polskim!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger